Jak prowadzić zajęcia kształtujące kreatywność?


130 stron wiedzy do wdrożenia od zaraz


Materiał ten powstał na bazie moich doświadczeń w pracy i zawiera wypracowaną przeze mnie metodykę pracy.

E-book zawiera 112 gotowych tematów do wpisania do dziennika.


Poruszane zagadnienia, m.in:

✔️ Trudności związane z kreatywnością u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną

✔️ Praktyczne podejście do rozwijania kreatywności

✔️ Znaczenie środowiska i wsparcia w rozwijaniu kreatywności

✔️ Przygotowanie do samodzielności. Kształtowanie kluczowych umiejętności życiowych – przewodnik praktyczny

✔️ Odkrywanie świata instrukcji: Metodyka nauczania i interpretacji instrukcji dla dzieci z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną

✔️ Proces Samostanowienia: Wpływ planowania na umożliwienie osobom z niepełnosprawnościami intelektualnymi aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym

Nazywam się Magdalena Foryś


Mam 55 lat. Od przeszło 30 lat moją pasją jest praca i opieka nad dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. A także dorosłymi neurotypowymi.

  • Oligofrenopedagog
  • Terapeuta psychopedagogiczny
  • Terapeuta metody Instrumental Enrichment Standard
  • Terapeuta metody Instrumental Enrichment Basic
  • Terapeuta metody Snoezelen
  • Secjalista ds. komunikacji alternatywnej i pedagogiki leczniczej
  • Trener Umiejętności Społecznych TUS SST
  • Edukacja, rehabilitacja i terapia osób z autyzmem

Pracuję w Szkole Specjalnej, w tzw. Szkołach Masowych, Przedszkolach i jestem Nauczycielem Akademickim.

  • ZSS im Unicef w Rzeszowie, oligofrenopedagog, nauczyciel dyplomowany
  • Terapeuta dziecięcy w niepublicznym przedszkolu Bajkowe przedszkole
  • Terapeuta dziecięcy w Niepubliczne Przedszkole Pinokio w Rzeszowie
  • Wykładowca akademicki w Centrum Usług Dydaktycznych w Rzeszowie
  • Wykładowca akademicki w Collegium Humanum w Rzeszowie

Prowadzę Gabinet Terapii Wspomagających, gdzie realizuję różnego rodzaju terapie dobierając je do potrzeb i możliwości swoich podopiecznych.